IndeksIndeks  SzukajSzukaj  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Zasady eventów i walk

Go down 
AutorWiadomość
Nothing
Administrator



Join date : 20/05/2015
Liczba postów : 39

Zasady eventów i walk Empty
PisanieTemat: Zasady eventów i walk   Zasady eventów i walk Xwav4GrPią Maj 29, 2015 10:01 am

Różnica między eventami, a misjami jest dość zasadnicza. Nie należy mylić tych pojęć i używać ich zastępczo. Eventy to wydarzenia, które są ogólnodostępne dla każdego gracza. Misje (questy) należą do podgrupy eventów. Są to zadania, które można podjąć samemu lub w konkretnej grupie i służą zdobyciu szeroko pojętych nagród.

ZASADY EVENTÓW
1. Pomysłodawcą i twórcą eventu może być każdy użytkownik. Należy jednak swoje propozycje omówić wcześniej z administracją. Najlepszym wyjściem w tej sytuacji jest prywatny komunikator (pw, gg, skype), gdyż warto zachować element niespodzianki!
2. Mogą być one oderwane od klimatów świata przedstawionego (np. event świąteczny), aczkolwiek nie muszą (np. event z wystąpieniem epidemii).
3. Domyślnie każdy gracz zgadza się na wtrącenie Mistrza Gry, czy też tak zwanego losu. Można jednak zrzec się tego przywileju, pisząc PW o treści "Nie chcę zdarzeń losowych" do administracji.
4. W zależności od zaangażowania osoby w evencie przydzielane będą nagrody. Najczęściej w postaci punktów (monet), jednak nie tylko!


ZASADY MISJI
1. Każde zadanie prowadzone jest w przeznaczonym do tego dziale.
2. Tworzone i nadzorowane jest przez Mistrza Gry.
3. Przed przystąpieniem do questa należy zapoznać się z tym tematem.
4. Do misji zgłaszacie się sami, także deklarując, iż będziecie aktywni.
5. W przypadku nieusprawiedliwionej nieobecności i braku posta przez tydzień możecie zostać pominięci lub wyrzuceni z misji.
6. Ilość monet za misję oraz rodzaj nagrody wybiera prowadzący zadanie Mistrz Gry. Admin zastrzega sobie jednak prawo do ewentualnej zmiany, jeżeli uzna, iż jest to za mało bądź dużo.
7. W przypadku niezadowolenia z podjętej przez MG akcji (jest on przecież człowiekiem i może się omylić), należy zgłosić się najpierw do niego. Tak samo z wszelkimi pytaniami lub nieścisłościami. Prosimy o załatwianie takich spraw na PW. Dopiero, jeżeli komunikacja jest utrudniona lub coś się stanie, należy poinformować o tym jednego z Adminów.


ZASADY WALK
1. W przypadku walki nieustawionej (niezaplanowanej wcześniej przez graczy, tj. nie zdecydowali oni wspólnie, kto w niej wygra) obowiązkowe jest sędziowanie Mistrza Gry. Osoby, biorące udział w rzeczonej potyczce są zobowiązane do pozostawienia o niej informacji w tym temacie.
2. Wszelkie akcje, które dotyczą drugiej postaci muszą być opisane w trybie niedokonanym. Przykładowo: „Usiłowała wykonać unik przed ciosem”, „Starał się uderzyć go w nos”.
3. Nie można opuszczać tematu, w którym odgrywa się walka bez zgody Mistrza Gry lub Administratora.
Powrót do góry Go down
https://nothing.forumpl.net/t123-shatte
 
Zasady eventów i walk
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Nothing more than nothing ~  :: Eventy :: Event - a na co to komu?-
Skocz do: