IndeksIndeks  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Organizacje

Go down 
AutorWiadomość
Nothing
Administrator


Join date : 20/05/2015
Liczba postów : 39

Organizacje Empty
PisanieTemat: Organizacje   Organizacje Xwav4GrPią Maj 29, 2015 3:29 pm

KORONA TALENÓW
Organizacja ta jest jedyną słuszną władzą w Ashtale. Sprawuje pieczę nad całą krainą. Zrzesza jedynie rdzennych mieszkańców krainy, czyli Talenów. Na jej czele stoi oczywiście Pan i Władca, Wielki Książę Braden Tearlach Boyd.
Wewnętrzna hierarchia dzieli się na dwie pomniejsze grupy. Wyodrębniona jest jeszcze zgraja zdrajców, którzy zbiegli i ukrywają się gdzieś na wrogich terenach w pobliżu Mhravak.

Zakon Świętej Władzy
Ich siedziba znajduje się na neutralnych terenach, a jest to potężne i piękne zamczysko. Członkowie Zakonu to zaprzysiężeni słudzy Wielkiego Księcia, którzy nazywają się jego dziećmi. Winni są lojalność i oddanie Koronie, a brak tejże może skutkować egzekucją. Należą do niego również Mistrzowie Magii. Odpowiedzialni są oni za naukę czarowania młodych Talenów, a także służenie im radą i pomocą w odkrywaniu wrodzonego daru. Do ludzi mają mieszane uczucia. Niektórzy są skłonni pomóc im w rozwijaniu magii z nadzieją, że pomoże to opuścić obcym ich ziemie. Inni oczekują profitów w postaci pieniędzy, przysługi lub magicznych przedmiotów.


Kapłani Świątyni Smoka
Kapłani i Kapłanki są z pozoru słabymi osobami, które bezgranicznie zapatrzone w Legendarnego Boskiego Smoka wypełniają jego święte słowo. Zajmują się Świątynią, która ulokowana jest w pobliżu stolicy Ashtale. Ich zrzeszenie jest bardzo istotnym filarem Korony Talenów. Duchowni odpowiedzialni są za większość ważnych rytuałów w tym świecie. Dają schronienie i dobre rady, są jakże potrzebnymi w tych czasach lekarzami dusz. Skłonni są do pomocy przybyszom, którzy pragną odnaleźć drogę do swojego świata.


Katedra Wiedzy
Nie są to główni mistrzowie sztuk magicznych, jednak nie jest im do nich bardzo daleko. Mają wielką wiedzę i pasję do nauczania. Warto jednak wspomnieć, że z tylko sobie znanych przyczyn podpadli Koronie Talenów i zostali skazani na śmierć poprzez złożenie w ofierze Legendarnemu Bogu. Los jednak chciał, że mentorzy sztuk magicznych zbiegli i stworzyli nielegalne zrzeszenie.


AUDREY (zn. Szlachetna Siła)
Organizacja, która zrzesza przede wszystkim ludzi i mutanty. Zajmuje się poszukiwaniem przejścia z powrotem. Członkowie próbują skonstruować teleport do współczesnych czasów i realiów. Badają również dziedziny magii i nieznaną im krainę, gdyż wierzą, że uda im się wynaleźć coś nowego. Coś, co pomoże im wrócić do domów.

♦ Przywódca [0/1]
Najwyższa władza w organizacji. Właśnie ta osoba podejmuje wszystkie ważne decyzje, piastuje nad wszystkimi kontrolę i odpowiedzialność. Reprezentuje i przewodzi grupie. Robi wszystko, aby wrócić do swoich czasów. Rekrutuje również nowych członków organizacji.

♦ Doradca [0/1]
Jest również zastępcą. Pomaga Przywódcy w podejmowaniu ważnych i ryzykownych decyzji. Wszelkie prośby zwykle kierowane są najpierw do niego.

♦ Wojskowy [0/5]
Wyszkolone w walce, silne, sprawne fizyczne, ale także pełne dyscypliny i samozaparcia osoby. Bardzo często zdarza się, iż pełnili służbę wojskową w świecie z 2123 roku. Są oni odważni i gotowi do walki w celu obrony organizacji.

♦ Zwiadowca [0/5]
Nazywani również poszukiwaczami. Są to inteligentne osoby obdarzone umiejętnościami, które pozwalają przetrwać w nieznanym środowisku. Zwykle mają kruchą budowę i umiarkowaną siłę fizyczną. Wysyłani na misje poznawcze i badawcze.

♦ Naukowiec/Medyk [0/3]
W grupach zwiadowczych nie mogło zabraknąć osób, które znają się na medycynie, chemii i fizyce. Nie tylko ze względów bezpieczeństwa, ale również lepszego poznania świata i przeprowadzenia wielu badań.


DERRICK (zn. Władca Ludzi)
Zrzeszeni porzucili ideę powrotu i postanowili, że zawładną nową krainą. Jednym z ich ulubionych obiektów badań są mutanty. Są oni zainteresowani ich powstaniem oraz zmianami w kodzie genetycznym. Z tego powodu często porywają przedstawicieli tejże rasy i przeprowadzają na nich eksperymenty. Głównym ich celem jest jednak zniszczenie Korony Talenów, aby objąć panowanie.

♦ Dowódca [0/1]
Najwyższa władza w organizacji. Właśnie ta osoba podejmuje wszystkie ważne decyzje, piastuje nad wszystkimi kontrolę i odpowiedzialność. Reprezentuje i przewodzi grupie. Inicjuje zamachy i jest pomysłodawcą wszelkich akcji. Chce zająć stanowisko Księcia Ashtale. Rekrutuje również nowych członków organizacji.

♦ Zastępca [0/1]
Pomaga Dowódcy w podejmowaniu ważnych i ryzykownych decyzji. Wszelkie prośby zwykle kierowane są najpierw do niego.

♦ Wojskowy [0/5]
Wyszkolone w walce, silne, sprawne fizyczne, ale także pełne dyscypliny i samozaparcia osoby. Bardzo często zdarza się, iż pełnili służbę wojskową w świecie z 2123 roku. Są oni odważni i gotowi do walki w celu obrony organizacji. Specjalizują się także w rozbojach i niszczeniu.

♦ Szpieg [0/5]
Inteligentni, przebiegli ludzie obdarzeni szóstym zmysłem i umiejętnościami aktorskimi. Z łatwością wcielają się w różne role, przez co łatwo im wtopić się w tłum. Ponadto są gawędziarzami i psychologami. Potrafią kogoś wysłuchać i podstępnie wypytać.

♦ Szalony Naukowiec [0/3]
Choć są nieco rozchwiani emocjonalnie i psychicznie, dostali się do zespołu przez swój genialny umysł. Teraz dają się ponieść swojej fascynacji praktykując nieludzkie eksperymenty na mutantach. I nie tylko!


Powrót do góry Go down
https://nothing.forumpl.net/t123-shatte
 
Organizacje
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Nothing more than nothing ~  :: Tereny wspaniałe :: Księga Zasad-
Skocz do: