IndeksIndeks  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Regulamin Forum

Go down 
AutorWiadomość
Nothing
Administrator


Join date : 20/05/2015
Liczba postów : 39

Regulamin Forum Empty
PisanieTemat: Regulamin Forum   Regulamin Forum Xwav4GrCzw Maj 28, 2015 3:09 pm

Regulamin ustalony jest w celu ochrony praw i przyjemnego pobytu na forum każdego użytkownika. Nie został on stworzony po to, aby administracja miała się o co czepiać. Dlatego prosimy o uszanowanie zasad, gdyż służą one dla dobra ogółu. Wraz z zamieszeniem karty postaci w odpowiednim dziale, użytkownik automatycznie deklaruje znajomość i zgadza się na przestrzeganie niżej wymienionych reguł. W razie pytań, bądź wątpliwości zapraszam na PW lub tego tematu.


ZASADY KOEGZYSTENCJI USERÓW
1. Każdy może mieć inną wizję na własną postać i należy to uszanować. Kłótnie na fabule bądź w eventach są dozwolone, tak samo ostrzejsza wymiana zdań na Chatboxie. Nie tolerujemy jednak słownej agresji oraz jawnej niechęci. Jeśli kogoś nie lubisz, nie musisz z nim rozmawiać.
2. Na stronie obowiązują zasady netykiety. Nie będziemy ganiać z siekierami za parę wulgaryzmów, jednak wszystko w granicach dobrego smaku.
3. Niedozwolone jest spamowanie i reklamowanie innych for.
4. Administracja istnieje po to, aby rozwiewać wszelkie wątpliwości, rozwiązywać konflikty i pomagać graczom. W razie wyżej wymienionych aspektów, prosimy kierować się na PW bądź do tego tematu.
5. Propagowanie treści pornograficznych, sadystycznych i ogólnie pojętych za niemoralne jest zabronione.


ZASADY ORGANIZACYJNE
1. Można posiadać maksymalnie 2 konta. Nie wykluczamy, że limit zwiększy się, gdy forum się rozwinie. Na razie nie chcemy miliona multikont. Spróbujcie zaprzyjaźnić się z własną postacią i ciekawie rozegrać jej fabułę, zamiast tworzyć ich kilka.
2. Nick użytkownika to imię, nazwisko (bądź oba), pseudonim lub ksywka postaci. Jeżeli chcecie go zmienić, prosimy o kontakt na PW do administratora z odpowiednim uzasadnieniem.
3. Niedozwolone jest kopiowanie fragmentów, a tym bardziej całości z cudzych kart, postów, avatarów. Dbamy o oryginalność, kreatywność i rozwijamy wyobraźnię!
4. Brak akceptacji karty postaci oznacza, iż nie można pisać na fabule i w eventach. Wyjątkiem są działy offtopowe i założenie poczty.
5. Prosimy o rzetelne uzupełnienie pól profilu.
6. Zaznajomienie się z działem informacyjnym jest obowiązkowe. W razie nieścisłości użytkownik będzie musiał edytować post, historię, itp.
7. Nieaktywność nieusprawiedliwiona i przeciągająca się do miesiąca może skutkować zawieszeniem, a w sporadycznych przypadkach usunięciem konta.
8. Można tworzyć nowe tematy i lokacje. Uprasza się jednak, by były one w miarę możliwości oryginalne i nie powielały tych, które już istnieją.



ZASADY PISANIA POSTÓW
1. Forum to jest typowym pbf'em, co oznacza play by forum. Gracze wcielają się w postacie i prowadzą je. Dlatego prosimy o pisanie w trzeciej osobie i czasie przeszłym. Przykłady: Poszła do parku. Zamierzał wypić wodę.
3. Długość fabularnych postów winna sięgać co najmniej 3/4 standardowego avatara (15 linijek).
4. Starajmy się pisać poprawnie, zrozumiale i w miarę szczegółowo. Wiadomo, że nie każdy jest mistrzem fraszki czy poezji. Parę zgubionych przecinków lub literówka wielkiej biedy nie uczyni, jednak warto przeczytać ponownie post przed jego wysłaniem.
5. Kolorowanie całego tekstu zarezerwowane jest dla MG. Można jednak zaznaczać w ten sposób wypowiedzi postaci. Prosimy, aby były to widoczne i estetyczne kolory. Bezpieczne numerki to: #acf59b, #df9bf5, #f38a8a, #f3dc8a, #f7b47e. Myśli natomiast zwykło się zapisywać kursywą, choć nie jest to konieczne.
Kolorek przeznaczony tylko dla Mistrzów Gry: #99ccff.
6. Obowiązuje zakaz używania opcji hide.
7. Sceny erotyczne (ale nie pornograficzne) są dozwolone. Uprzednio jednak należy zaznaczyć, że są to treści przeznaczone dla osób pełnoletnich. Mile widziane byłoby również użycie funkcji spoiler, choć nie jest to wymagane.
8. Jeżeli ktoś nie odpisuje przez tydzień i powoduje utknięcie w temacie, można go opuścić bez żadnych konsekwencji. Jeżeli jednak postać jest w trakcie walki albo ważnej akcji fabularnej, należy uprzednio zapytać o pozwolenie prowadzącego Mistrza Gry lub jednego z adminów.
9. Wychodząc z tematu na końcu posta należy napisać zt. (z tematu).



ZASADY FABULARNE
1. Każdy gracz zaczyna od zera. Nie ma piastowania stołków po znajomości. Wszystko osiągane jest na fabule i w misjach. Wiedzę czerpać można od innych charakterów lub bohaterów niezależnych, prowadzonych przez Mistrzów Gry.
2. Na starcie postacie nie posiadają broni, tutejszych artefaktów i magii. Jedyne, co może znajdować się w ich ekwipunku to ubranie i dokumenty.
3. Bohaterowie przy rozpoczynaniu gry nie znają występujących w Ashtale wyjątkowych roślin i zwierząt, a także mikstur.
4. Lokacje oznaczone białym kolorem są bardzo niebezpieczne. Istnieje w nich wysoka szansa na zostanie zaatakowanym przez bestię lub BN (bohatera niezależnego).
5. Nie ma zaklepywania tematów. Postać może wejść wszędzie, gdzie tylko sobie życzy. Rzecz jasna, musi być to możliwe fabularnie. Do zamkniętego budynku bez klucza lub wywalenia drzwi się nie dostanie.
6. Nie można przebywać w dwóch miejscach na raz. Wyjątkiem od tej reguły są dział eventy oraz retrospekcje.
7. Każda postać posiada 2 życia. Po ich utracie następuje śmierć, a zarazem zablokowanie konta, czyli niemożność fabularnego pisania. Odjęcie życia stwierdzić może jedynie Mistrz Gry lub osoba, która kieruje danym bohaterem.
8. Za napisanie ładnej karty postaci można dostać parę monet, eliksir lub broń na start!
9. Wszystkie zakupy oraz wymiany dokonane z udziałem monet należy dokumentować w temacie ze sklepikiem.



ZASADY GRAFIK
1. Maksymalne wymiary avatara to 240px szerokości i 405px wysokości. Winny one przedstawiać odgrywaną postać. Emblematy należy utrzymać w klimacie mangowym, fantasy bądź im podobnym.
2. Sygnatury nie mogą rozciągać forum i sugerowane jest, aby nie przekraczały 450px szerokości oraz 170px wysokości.
3. Gdy grafiki będą bardzo duże i utrudniające odczytanie strony, zostaną usunięte bez uprzedniego informowania o tym gracza.



ZASADY EVENTÓW, MISJI i WALK...
...znajdują się TUTAJ.



Administracja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie.
W razie zaistnienia takiej sytuacji, użytkownicy zostaną o tym poinformowani.
Powrót do góry Go down
https://nothing.forumpl.net/t123-shatte
 
Regulamin Forum
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Nothing more than nothing ~  :: Tereny wspaniałe :: Księga Zasad :: Regulamin-
Skocz do: